Hemska årstid

Okej lät mig börja såhär ; JAG HATAR VINTER !
Jag fullkomligt avskyr allt som har med vintern att göra .
Jag ser inget positivt med denna årstid .

Imorse gick jag upp och drog upp persiennerna .... Och fryser mitt i rörelsen !  För vad är de för hemskt jag ser ? Snöstorm ! Mer eller mindre ... Fyfan . Jag vet inte vad jag ska göra . Jag står där för chockad för att varken röra mig eller tänka . Helst av allt skulle jag bara velat lägga mig i sängen igen och förträngt det hemska jag precis bevittnat . Detta var verkligen inte efterlängtat och väldigt oväntat .
Jag som inte kommit över höstångesten än , med kyla , fallande löv och allt som har med saken att göra .

Nej det bästa för mig vore att gå i ide under dessa hemska månader , så slipper man allt det dåliga .

Jag tog mig iaf upp på stan för att träffa min sockertopp för att dra en solning och inviga Wayne's som äntligen slagit upp portarna i våran stad .
Vi var mäkta nöjda efter vårat besök där , och i framtiden kommer vi spendera många timmar där .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0