Nästsista måndagen 2009

            
             Fjärde och sista ljuset är tänt på adventsljusstaken, och det är endast
             några ynka dagar kvar till Julafton.

Måndag och lediga dagen. Dock inte så ledig då min to-do-list är fullklottrad, och jag har redan varit uppe en 6h... Kickade igång dagen med något så kul som att tvätta! 4 maskiner fulla med täcken, kuddar, filtar, sängkläder etc. Då jag igår fick reda på att en kudde som inte blivit tvättat på 2 år, innehåller mer kvalsterbajs än stoppning. (Eeeh?!) =Akuttid i tvättstugan idag.
Alltså, x antal timmar senare och 3 punkter på listan är snart avklarade och jag kan dra igång med nästa. Senare ikväll står träning med Josefine på schemat i vanlig ordning. Stress!
Väldigt intressant läsning, I know! Men så kul är min dag idag. Vuxenpoäng till mig. Och jag vet förövrigt att ni alltid vill läsa om mitt superintressanta liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0