Nyårsafton 09

            
            I och med nytt år har jag den senaste tiden fått bära omkring på 2 olika kalendrar
           för de olika åren. Hela mitt liv finns in dessa kalendrar, och jag skulle aldrig klara mig
           utan en. 2009 års kalender är med tanke på det något sliten. Inga konstigheter,

Nyårsafton 2009! Äntligen är detta usla år till ända, och ett nytt år är kommet. Enligt årshoroskopet i Cosmo (väldigt trovärdig källa) så ska det nya året äntligen bli ett bra år.

Tänkte kicka igång dagen med ett danspass, årets sista, men sängen lockade för mycket imorse. Nu får jag sota för det, då jag har stressat runt som en galning de senaste timmarna. Då jag förlorade ca ½ h på att pilla med lösögonfransarna så är jag nu ännu mer stressad. Det är hårt att vara kvinna. Nu är planen att bege sig iväg på nyårsmiddag, och sedan fortsätta, med en stor flaska champagne i handen, pälsen och awesome sällskap ut i kylan för att fira in det nya året.
Nyårsfesten äger runt i det fashionabla öster, tolvslaget vid slottet och efterfesten är ännu inte på det klara. Mycket möjligt hos mig.
 
2009 (och året dessförinnan) har som sagt varit ett uselt år, med på tok för mycket ledsamheter. Dock ligger det i det förflutna nu och jag blickar framåt.
(Dessa nyårsaftons inlägg låter likadana för varje år. Förövrigt känns det som att jag skrev 2008 års inlägg för inte alls länge sedan...)
Som vanligt citatet  "Det roliga minns man, det hemska blundar man för". Oerhört klyftigt!

Gott nytt år !


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Happy new year, i efterskott men ändå ;)



Hade också velat stå vid slottet och spana in alla fina fyrverkerier men vi orkade inte ta oss ut i kylan så balkongen fick duga!



Gott nytt år än en gång! Kraam K

2010-01-01 @ 18:38:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hoppas verkligen att det här året blir bättre!!!!!! hoppas du snart hittar lite tid för ett nytt inlägg också:)



kram

2010-01-21 @ 19:06:09
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Anci

Maja: Ska sätta mig och knåpa på ett nytt inlägg snarast ! :)



Kram !

2010-01-27 @ 09:47:43
URL: http://aanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0