1a Februari

     
      Har kommit på att inlägget om Egypten-resan uteblev. Därmed 
      kommer 2 bilder jag hittade i arkivet nu. Förhoppningsvis kommer
      fler tillsammans med en uppdatering.
      -Utsikten från våran balkong. Lovely!
      
     
      Utsikten från solstolen. Lika lovely!
     
Månad nr 2 detta år är här, vilket betyder 1 månad kvar till vår. Typ. 1a februari bär med sig kyla, snö och snöstorm. Vilket gör min längtan att resa söderut ännu större.
Iochmed att det närmar sig sommar (...) så är det även hög tid att börja fundera på solsemester, och iår ligger Italien, Cypern eller Turkiet på topp på min lista. Vad som väljs och vem som får den stora äran att vara mitt resesällskap iår återstår att se. Jag tror jag får lotta.

Februari innebär även att Mello drar igång. På lördag sitter jag bänkad, med trevligt sällskap förhoppningsvis, och hejar respektive buar åt diverse artister. Love it!

Nu blir det fortsatt jobb resten av denna dag.

Kommentarer
Postat av: E

åhh så underbart område vi bodde på .. för fint alltså :)

2010-02-18 @ 00:04:16
Postat av: Anci

Verkligen !

2010-02-18 @ 19:51:23
URL: http://aanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0