Inredning

        
                                                                                                                   Bild: Sköna Hem

Fick någon slags knäpp för en stund sedan, och fick för mig att göra om hela lägenheten. (För femtielfte gången.) Med s.k. färgklickar ! Eeeh ?? Jag, vars favoritfärg stavas V I T ?! Blodsockerfall tror jag det kallas. På hög nivå.
Tur var väl att jag först och främst tänkte ta upp det med min kära Ullis, och att jag inte hann klicka hem något. Såhär i efterhand funderar jag på om jag verkligen är helt frisk. Mitt överfyllda schema börjar nog ta ut sin rätt. Jag tror jag måste sjukskriva mig efter den här incidenten. Är fortfarande lite skakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0