Mello-Partaj

              
               
              
               Ett axplock av bilderna från kvällen. Resten ligger ute på ansiktsbok.

I lördags vankades det Mello-Partaj hos R. Själva mello har jag i princip inget minne av alls, egentligen är hela kvällen ett enda stort töcken, men tydligen hann jag med att dra i mig x antal shottar/drinkar/bål you name it, ringa och rösta ett antal gånger, ta kort och filma, köra en duell i singstar och givetvis ha djupa samtal. Hur jag lyckades med allt kan jag för allt i världen inte förstå.
Efter R tog vi taxin med J's taxi-flirt till Ritz (Givetvis!) där jag hann få höra jordens kanske sämsta raggningsreplik ("Är du här ofta eller?") vilket jag inte var sen att påpeka, och även flirta med min drömman... Tror jag? Innan vi sedan fortsatte till Harry's. Det sistnämnda var som en helt annan värld, där vi inte passade in. Inte alls.
Det var flanellskjortor, tribals, snus och öl. Typ. Och så vi i våra kavajer, pumps och dyrbara accessoarer... Jag var rätt rädd där ett tag. Det är ett ställe där jag aldrig kommer att träffa min läkare till man, det är ett som är säkert.
Tydligen kom jag även hem i ett par pumps á storlek 39. Alltså 2,3 storlekar större än min vanliga. Eh precis.
Ångesten och baksmällan var som vanligt ett faktum när man ett par timmar senare skulle upp och jobba. Men snart kör vi igen! Torsdag och fredag närmare bestämt.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Låter som en riktig partykväll! =)



Har bara varit på Harrys en gång och det var inte min kopp te heller precis... Känns som det är Ritz alla går till just nu!



Ha en fortsatt bra kväll, kraam Katta



2010-02-23 @ 18:01:43
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anci

Katta: Haha jaa det kan man verkligen säga att det var!

Nej Harry's går jag nog inte till igen. Och som du säger; Alla verkar gå till Ritz. Det var ju betydligt mer folk där än på Harrys.



Ha en fortsatt bra kväll du med!

Kraam



2010-02-23 @ 20:03:42
URL: http://aanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0