Sneakpeak

                        

 
 
                                                                            Kassa mobilbilder från GB's produktkatalog 2010.

Årets glassnyheter är här ! En av årets höjdpunkter.
Fick smygkika i årets katalog idag, och givetvis måste jag dela med mig av några av mina personliga favoriter. Hur najs ?
Detta betyder vårtecken, och snart sitts det i cp med en nyhet i handen, i solen, njutandes.

Just nu sitter jag givetvis framför älskade mello. En smula besviken än så länge. Men det är som det ska vara. Snart entrar Jessica Andersson scenen, och då blir det liv i luckan vill jag lova. Med en veteran kan det aldrig gå snett.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Anci,

Jag köpte min på Claes Olsson i Nordstan i GBG. Men de hade inte heller någon vit stämpelsatts... Jag har användt vit akrylfärg, men resultatet blev inte perfekt, men funkade :)

Antar att tex Panduro har vita stämpeldynor att beställa på deras hemsida.

Hoppas att du hittar!



/Carolina

2010-02-11 @ 18:33:12
URL: http://www.ohhcarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0