Uppdatering

Seriöst var tar dagarna vägen egentligen? So much to do, so little time. Skrämmande!

Två delfinaler i Mello har passerat, nr 1 bättre än nr 2 som var värdelös. Två stycken återstår, sedan två finaler. Typ.
På lördag, delfinal 3, är det sk "Mello-Partaj" hos R, med singstar, vänner och drinkar. Kan bli mycket intressant... och roligt givetvis.

Hjärtedagen (Eller vissa hjärtans dag) rör mig inte i ryggen, då jag är singel och planerar att vara så, men även för att man inte har en hjärte-vän betyder självklart inte det att man inte är älskad ändå. Det fick jag bevis på under dagen. Tyvärr inga vita rosor och/eller blombud, men man får vara glad för det lilla man får.
Spenderade i varje fall dagen på jobbet, sedan "Alla ♥ Dag-middag" och till sist ett rejält träningspass med min fina. En högst vanlig dag helt enkelt.

Jag kan nu även sluta fundera på solsemester i sommar, då jag nu fått reda på att det inte blir någon semester för mig i år. Första gången på x antal år. Om jag har tur kanske jag kan ta ut några få dagar. Surt kan tyckas, men livet är inte alltid rättvist som jag så snällt fått lära mig.
Jag får helt enkelt ta ut min semester när mitt vik. tar slut. I Oktober alltså. Som det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0