Semester

        
Det har nu visat sig att jag får hela 2 veckors semester i sommar! Vilket givetvis betyder att en resa redan är bokad. Vi velade mellan Franska rivieran och Italien, men valet landade tillsist på Italien. Enbart pga de makalöst långa flygtimmarna till Rivieran. 
Så mellan den 17e till 24e juli befinner jag mig i ITALIEN. Sicilien närmare bestämt. Hur awesome ?! Två blondiner i Italien (Ja, jag är ju blond nu). Kan bara sluta på ett sätt. Totally crazy !
I vanlig ordning längtar jag nästan som mest till shoppingen Arlanda....

Så, en resa bokad och klar. One more to go. 2 veckor semester var det ju som sagt.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-15 @ 18:44:34
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0